GetenFrida

Förste advent
Denna helgen har spenderats nere i Borås tillsammans med mina underbara vänner från gymnasietiden. Johanna plockade upp mig på vägen och innan vi åkte hem till Bea åt vi thaibuffe i stan på Spring rolls vilket var väldigt gott. När vi var mätta och belåtna åkte vi hem till Bea där Marre redan va och inväntade Louise och hennes pojkvän Aron. När vi alla var samlade mumsade vi i oss lussebullar som Bea hade bakat, clementiner, glögg och bounty-julgodis som Louise hade gjort. Allt var väldigt smaskigt och vi hade det väldigt trevligt! Efter en stund satte vi på How to lose a guy in ten days. Det var väldigt mysigt att få se dom igen och det är alltid lika roligt när vi ses! Får se till att vi får träffas igen innan jag flyttar till England. Och idag åkte Johanna, Bea och jag till Knalleland för att kolla runt lite. Jag fick med mig en klänning till antingen jul eller nyår och några trosor. Och innan Johanna och jag åkte hemåt åt vi tacobuffe vilket smakade bra. Nu sitter jag i soffan hos mamma och ska strax äta lite macka och varm choklad och mysa i soffan med brasan tänd. Tack för en väldigt trevlig helg tjejer!!
 
Bea

Tack själv! Så mysigt att ha er här, ni betyder så mycket för mig <3 haha bild på min sneda gran xD puss

Svar: Det var otroligt mysigt att komma som vanligt!! Ni betyder otroligt mycket för mig oxå!! <3 den var fin! :D puss
Frida Wallros

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress