GetenFrida

Att leva som aupair
Att jobba som aupair kan verkligen ta på ens krafter. Att ta hand om barn hela dagarna och inte riktigt ha något ställe att ordentligt kunna slappna av på. Men å andra sidan är livet helt underbart. Att få finnas med när barnen växer upp och ha möjligheten att lära dem något och lära känna dem. Jag har fått den underbara gåvan att få bo tillsammans med denna fina familjen och få se deras två söta flickor växa upp. Dagarna blir ännu roligare när flickorna knackar en på axeln och har glasögon och låtsasnäsa och skrattar sitt härliga skratt. K och J kan verkligen gå mig på nerverna men att få uppleva allt det roliga varje vecka och att få se dem utvecklas överväger verkligen allt det dåliga! Jag kommer aldrig att glömma min tid som aupair och jag kommer alltid att ha ett extra hem både i England och i familjen (hoppas jag). Kommer verkligen sakna dem när det är dags att säga hejdå. Mina tokiga söta flickor!
 
Anonym

Så söta tjejer! 😍 Hälsa dom från lektanten! 👋

Svar: Haha visst är dom! Det ska jag göra ;))
Frida Wallros

Sunnythewoman

/

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress