GetenFrida

Slut på Londonäventyret
Sitter just nu vid köksbordet och ser på när J leker med Peppa Pig leksakerna som dom har. Vi har vart ute i parken en sväng och jag har packat klart allt. Usch vad mycket grejer man har! Fick packa några gånger då ena väskan inte gick att stänga först och sen blev den ena mycket tygnre än den andra. Men nu väger dom ungefär samma och är fyllda till max. Fattar inte hur det kan ha blivit så mycket grejer då jag inte tycker att jag köpt så mycket, men en liten sak här och där blir ju en del i slutändan. Så himla tacksam att mormor, morfar och Agneta tog med sig lite grejer hem när dom var här, annars hade jag aldrig fått med mig allt hem. 
Ska strax göra lunch och sen ska jag bära ner allt till hallen så att det är färdigt tills taxin kommer. Planet lyfter strax efter 19 och jag landar i Sverige runt 22.30 svensk tid och då möter jag mamma på flygplatsen. Jag skulle helst vilja ta en taxi och flyga nu för att komma hem så fort som möjligt, men nu är det inte långt kvar så får snällt vänta. 
Känns helt sjukt att det redan gått nästan ett helt år sen jag flyttade hit. Tiden verklgien flyger förbi! Är så himla glad att jag åkte hit och glad för alla vänner jag fått lära känna och allt jag fått uppleva. London kommer alltid vara en del av mitt hem och jag kommer åka tillbaka hit så ofta jag kan! 
Om 7 timmar säger jag hejdå till England och London för detta året och sätter mig på planet för att flytta tillbaka till familj och vänner i Sverige. Hörs på andra sidan!
 
firren

asså ursäkta detta har ju egentligen inget med inlägget att göra men FY 17 VA DU E SNYGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! snart ses vi, längtar <3 puss o sånt

Svar: men vad söt du är!!! kände mig inte så himla snygg just när jag tog den men fick gå ändå ;) puussss <33
Frida Wallros

zeppa

hej Frida... jag kom in på din blogg genom att söka, : på bilder, ''heliga innre rum'', hittade en helt underbar strand... den bilden sparade jag... så jag gick vidare till bloggen, och där såg jag att du också har en ''to do-list''... lite lustigt! Fina och roliga bilder att se här. Lycka till med livet och alla spännande äventyr!

Svar: Hej! Vad kul! Visst är det roligt med to-do-listor! Tack detsamma!!
Frida Wallros

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress