GetenFrida

Lördag och rumpont
Idag har jag strosat runt på stan. Det har vart lite småregnigt och mulet idag, men inget man inte klarar av. Jag var dock väldigt klumpig innan jag åkte till stan. Jag hade gjort mig iordning och skulle gå ner för trappan så ramlar jag och studsar ner på rumpan typ halva trappan innan jag fick stopp. Kan säga att jag fick rätt ont i rumpan. Har vart nära på att ramla i den förut, men fick tag i sista sekund då vilket jag inte fick denna gången. Har gjort lite ont att trava runt på stan men gick ganska bra, blev värre nu när jag kom hem. Får hoppas att det bättre tills imorgon då jag ska ut och strosa på stan igen. På andra ställen jag vart förut så det ska bli trevligt. 
Detta blev min otroligt nyttiga lunch. Den var helt okej men åt inte upp hela för jag tröttnade på den haha. Får se till att det blir något nyttigare imorgon. 
 
firren

"beware horses may kick or bite" haha <3

Svar: haha vad menas med detta? ;) <3
Frida Wallros

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress