GetenFrida

29 juli
Igår tog vi en lugn morgon innan det var dags att gå på Sports combo på Spat. Flickorna bytte om till träningskläder och såg fram emot att gå dit. Vi mötte en av Ks kompisar från förskolan som hon tycker om att leka med. Det var väldigt roligt att se på och flickorna såg ut att ha väldigt roligt. De lekte olika lekar med bollar, små koner samt hopp och studslekar. Väldigt roligt att de har såna grejer som man kan gå på nu under sommarlovet. Tror vi ska försöka gå på Sports combon nu några veckor så att vi har något att göra under en dag i veckan iallafall. När vi kom hem fick flickorna byta om innan vi skulle gå in till High street för att äta på Nandos då det var föräldrarnas bröllopsdag igår. Det var gott som vanligt och mysigt. Idag har vi varit i Kelsey park och lekt för flickornas del och läst bok för min del. Nu har jag precis sett på The longest ride vilket var en riktigt bra film! Har ni inte sett den så se den!! Tack för tipset Bea och Johanna! Nu ska jag sova och försöka sova av mig min huvudvärk som jag haft ett tag nu. Skönt att det är fredag imorgon och sedan helg. I helgen ska jag tillsammans med Johanna, Maja och Alva cykla runt i Hyde park och gå på utomhusbio om vädret tillåter vilket jag verkligen hoppas att det gör!! Ha en bra fredag!
 
Bea

Bra att du såg den! Nicholas Sparks filmer är de bästa!! Har du sett The best of me? :) <3

Svar: Den va otroligt bra!! En ny favorit!! Nej det har jag inte, får göra det ikväll kanske ;) <3
Frida Wallros

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress