GetenFrida

Sista dagen i Spanien
Här kommer lite bilder från huset, tog inte så många så det egentligen inte var något speciellt med huset. Men här har ni bilder på mitt rum och mitt pyttelilla badrum (men klagar inte då det är väldigt skönt med ett eget!).
Bild på den trappan där flest hängde då det var endast här, på trappsteg 2 uppifrån och nerifrån, som wifit fungerade (om det fungerade alls) vilket var väldigt bökigt. 
Våra söta grannar. Två underbart söta föl. De hade nästan inget att äta så jag gick och plockade en bunke full med äpplen från äppleträden och matade dem med. Fölen ville dock inte ha några men de stora hästarna ville ha vilket jag med glädje gav dem!
Sista frukosten i huset. 
Mira och Leo lekte väldigt mycket under veckan vilket var roligt att se!
Under vår sista dag i Spanien åkte vi in till en stad som låg nära huset som heter Vic. Vi åkte tillsammans med Emmas ena bror och hans familj vilket var trevligt. När vi kom fram var nästan allt stängt på grund av siestan vilket var synd så vi åt lite glass och sen åkte vi tillbaka till huset för att lata oss vid poolen. 
På kvällen efter middagen hade vi boule turnering. Det var väldigt roligt och nästan alla i sällskapet var med och spelade. Jag lycktades ta mig till finalen och knipa en tredje plats. Sen var det dags att packa ihop mina grejor då det var en tidig morgon iväg till flygplatsen. Det var en riktigt mysig och trevlig vecka i Spanien!
Delar av min underbara familj!
Hela sällskapet minus Tora som låg och sov. Ett härligt gäng!
När vi kom upp på tredje våningen hittade vi en fladdermus som irrat sig in. Den flög runt i rummet länge innan den slutligen hittade ut. Andra för den veckan. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress