GetenFrida

Midsommar
Här kommer ytterligare en bildbomb. Denna gången från från midsommar. En otroligt rolig dag med fantastiska människor! Dagen började med West End Live tillsammans med Malin och Johanna och avslutades med hemmafest hos en norsk som kände några killar vi träffade under kvällen. Det var en av de roligaste midsommarfirande som jag någonsin varit med om. Vi dansade rund en väldigt fin liten midsommarstång, sjöng massor av snapsvisor (ska lära mig flera!) och drack ännu fler snaps. Tack Alva för alla (otroligt) goda snaps! Väldigt roligt att se så många svenskar och annat som firade midsommar i Hyde park trots att vädret inte var på sitt bästa sida. En underbar dag! 
Lisa!
Josefine!
Lisa och Johanna!
Johanna och Maja!
Lisa, Johanna och Malin!
Jag och Alva!
Malin med dom goda gifflarna
Malin med min och hennes cider
Johanna, Malin, Sara och Filip.
Josefine och Emma
Johanna, Alva och Filip
Den lilla och fina midsommarstången
Malin och jag
Björnen Josefine
Det regnade lite titt som tätt och när Filip skulle fälla ut sitt paraply blev det inte som tänkt vilket han och Johan tyckte var väldigt roligt. 
Jag gillar dessa grabbars kransar. Framförallt den med endast lönnblad. 
Jag ville ta en bild på oss alla och när jag frågade Alva om hon trodde att jag skulle kunna lyckas med det var hennes första tanke: Klarar du av att ställa dig upp? Vilket jag gjorde och nedanför kan ni se bilden. Blev väldigt nöjd med den. Ett fantastiskt gäng jag fått lära känna här!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress