GetenFrida

Bromley i söndags
Här kommer lite bilder från i söndags när Johanna och jag var i Bromley och shoppade lite. Vi började inne på Primark där vi båda köpte lite grejer och efter det kände vi att vi behövde något att dricka så vi tog varsin mango-passionsfruktssmoothie på Starbucks vilket var väldigt gott. Vi var även inne på Disneystore, H&M, Waterstones och några andra affärer. När vi kände oss färdigshoppade gick vi till PizzaExpress och åt lunch. Jag tog en väldigt god pizza med namnet La Reine och Johanna tog pasta med pesto och kyckling. När vi var mätta och belåtna tog vi oss hemåt till Beckenham där jag följde med henne till tåget och gick sedan hem. Lite oturligt var att det började regna när jag skulle gå från stationen och efter en stund tänkte jag att jag verkligen inte gillar papperspåsar och precis då går Primarkpåsen sönder.. Så fick bära den i famnen resten av vägen hem. Och när jag kommer hem så slutar det såklart att regna.. Så typiskt.. 
Fick äntligen köpt mig ett par nya svarta byxor. De sitter jättesnyggt och är grymt sköna. Köpte även en jeansskjorta som är riktigt snygg, ett ljus som doftar underbart, två nagellack och en ny mascara då min gamla är torr som en sten. Har det rosa nagellacket på nu men är väldigt sugen på att testa det gråa så funderar på att byta, kanske gör det imorgon men får se. Gillar verkligen Essies nagellack, de håller väldigt bra!! När jag var på stan igår passade jag på att köpa ett par likadana svarta jeans så jag har ifall de ena går sönder. Är ju inte säkert att de finns kvar om några månader. Likabra när de inte är allt för dyra, svarta jeans kan man ju aldrig ha för mycket av! 
 
firren

ok vad får man betala för ett essie i uk? mitt e megaslut...

Svar: Jag betalade knappt 8 för det och gångra med typ 15 så tror jag det blir ungefär rätt, så det är ju inte så billigt. Men där jag köpte hade det ta 3 för 2, så fick det ena nagellacket på köpet eftersom jag köpte mascara oxå så det va ju nice 👍
Frida Wallros

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress