GetenFrida

London eye
Idag åkte jag in till stan för att se om jag kunde hitta tyg vilket jag gjorde. Så i veckan som kommer ska jag sy en klänning till, en vanlig bomullsklänning. Hoppas den blir bra. Sen mötte jag Johanna för att gå till London eye. Vi köpte mat från Wook to walk påvägen ner vilket var väldigt gott. 
Vi hade väldigt tur med vädret när vi åkte upp. Såg väldigt långt och var väldigt fint! Vi fick stå i kö ca 50 min och jag hade räknat med 2 timmar från där vi fick börja så det var en bra start! När vi var högst upp kände man verkligen vinden, vi gungade lite vilket gjorde att jag blev lite sjösjuk, men så kan det vara när man är 135 meter upp i luften. Utsikten var verkligen väldigt fin, så har ni inte åkt London eye rekommenderar jag er att åka upp!
När vi kommer ner på jorden igen gick vi till Trafalgar där vi köpte med oss lite gott från Pret och satte oss på trappan en stund i solen, väldigt skönt. Sen gick vi en snabb sväng till Oxford street innan vi tog oss hem. Nu ska jag sova och imorgon är det kalas för J som fyller 3 år. 
 
Bea

E den sista bilden från Lush eller något annat ställe? :P <3

Svar: Den är från lush ja :) <3
Frida Wallros

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress