GetenFrida

Winter wonderland
I söndags mötte jag upp mormor, morfar och Agneta i Hyde Park för attgå på Winter wonderland vilket var väldigt mysigt. Ska definitvt dit igen innan jag flyttar hem för att få lite mer julkänsla! 
Vi gick runt och kollade på de julstånden som fanns och såg på när folk åkte attraktionerna. BLev väldigt gottesugen vid detta ståndet med massa olika kolor. 
Tyckte det var roligt med dessa bilder så tog ett kort på mormor och morfar och morfar tog ett på Agneta och mig. 
När vi gått en stund på området bestämde vi oss för att köpa några små pannkakor var och vi valde med sirap på allihopa. Det var mycket gott! Efter pannkakorna gick vi till Harrods för att kika lite. Vi kollade på deras matutbud och på deras julsaker. 
Vid 14 tog vi en taxi tillbaka till hotellet för att hinna med Afternoon tea som de bokade vid frukosten. Det var första gången jag åkte taxi i London vilket var roligt att hinna med. Deras taxibilar är så söta.
Hilton hotells afternoon tea var mycket god och vi blev riktigt mätta. Vi drack olika te, Agneta och jag började med camomille och sen drack vi grönt te. Mormor och morfar drack earl grey och kaffe. Det var en riktigt rolig helg tillsammans med mormor, morfar och Agneta och jag är riktigt glad att de ville komma över och hälsa på mig. Vi hann uppleva mycket tillsammans och hade det väldigt mysigt!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress