GetenFrida

Hemma
Nu sitter jag i soffan hemma hos mamma med hela familjen och ser på Så mycket bättre. Väldigt mysigt! Idag har vi vart hos mormor och morfar och haft syjunta och jag fick gjort en del på min skjorta. 
Resan hit gick bra. Satt på raden näst längst bak tillsammans med en trevlig svensk tjej. Det första som hände mig på svensk mark var att min väska höll på att få följa med någon annan hem. Jag brukar ha tur med mina väskor då dom kommer fort ut på bandet och igår var inget undantag, den kom ut som typ nummer sju men den hann aldrig komma bort till mig för det var någon som plockade av den från bandet vilket gav mig lite panik. Så jag skyndade mig bort till honom och sa att det var min och han frågade om jag var säker. Eftersom min väska var lite tyngre än den skulle så satte hon som jag checkade in hos en lapp på där det stod vikten så jag såg att det var min väska. Som tur va fick jag min väska så jag kunde gå ut till mamma och Sara som stod och väntade på mig. Den andra saken som hände var när vi kommit hem och jag skulle hälsa på Ossi så la jag mig på sidan på golvet och då lyfter han på bakbenet och ska markera revis på mig. Som tur va reagerade jag snabbt så han hann bara skvätta lite. Sån knäpp hund har vi haha. Nu ska jag njuta av programmet!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress