GetenFrida

Minireunion
I söndags åkte jag in till stan för att möta Jossan som var i Borås och jag hade lyckats planera en överraskning till henne då jag bjöd in Malin och Linnea och Jossan hade pratat med Emma som tog med sig Lisa så vi blev några stycken vilket var väldigt roligt! Har inte träffat dem sen förra året i London förutom Malin som jag träffat några gånger eftersom vi bott i samma stad ett tag. Dessa brudarna är jag så himla glad över att jag fått lära känna! 
VI kom till Viskan lite tidigt för brunchen så vi satt och bara pratade ikapp innan det var dags att ta för sig av den fantastiska buffen. 
Alla blev glatt överraskade över hur mycket mat det fanns att välja mellan, och så gott det var. 
Rond nummer 1 av mat. 
Dessa brudar, så glad att jag har er! Rena rama glädjefolk!
Efter att ha proppat i sig enormt mycket mat så fick jag reda på att det var buffe på efterrätter oxå, men efter att ha suttit en stund och pratat av oss en stund så fick man ner lite gott till. 
Efter att ha vilat en stund till så bestämde vi oss för att ta en liten promenad genom stan och vi styrde våra sted mot Pinocchio. 
Gruppbild nedanför jätten. 
Lisa och Emma hittade en dörr som passade dem väldigt bra på längden. 
Efter Pinocchio gick vi till torget och satt en stund och njöt av det "fina" vädret och hade det trevligt. Efter en stund blev det lite kallt då solen gick i moln och lite droppar började falla. 
Innan vi gick till centralen för att tyvärr säga hejdå så tog vi såklart en selfie. Märkte nu att hälften av oss hade glasögon och hälften inte, lite roligt eller är det bara jag som tycker det haha?! Så glad att vi lyckades träffas så många som vi var och hade en riktigt mysig dag och förhoppningsvis träffas vi mer snart nästa gång än vad det gjorde sen sist gång. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress