GetenFrida

En planerad resa
Igår kom några kollegor över och vi spelade lite spel, drack lite och hade det trevligt. Jag var hemma då jag vart så hes i veckan så jag kände att jag behövde vila rösten vilket var skönt. Imorse när vi vaknat och ätit frukost så åkte alla utan Sanna hem och vi såg på film och beställde vulkanpizza vilket var gott. Väldigt mättande så var skönt att vi delade på en. Jag har bara legat i soffan hela dagen idag förutom en kort promenad som Sara och jag tog. Skönt med lite frisk luft. 
Har även packat inför Londonresan på tisdag. Imorgon ska vi jobba och efter jobbet åker vi direkt till Malin där vi ska sova för att kunna sova lite längre på tisdagen. Ska bli så himla roligt och skönt att åka till London och få vara lite ledig. Ska bara njuta av tiden med Sara och Malin och av den underbara staden! Hoppas ni får en fantastisk vecka! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress