GetenFrida

Ellagården
I söndags fick vi lite spontantbesök av mormor, morfar och Agneta vilket var väldigt trevligt! Vi åkte iväg och åt lite lunch när de kommit ner och jag kom på stället som min chef alltid pratar om så vi åkte dit och det var helt klart värt besöket! Så himla gott och så fruktansvärt mätt jag blev efteråt! Det var söndagsbrunch med himla mycket att välja mellan och såklart en efterrättsbuffé, det är helt klart den bästa buffeén! 
När alla var mätta och belåtna så åkte vi till Rångedala och köpte lite blommor till våran uteplats. Sara hittade en hallonbuske som ska vara i kruka som vi planterade när vi kom hem, så får hoppas vi får lite hallon i sommar. Det var väldigt mysigt med lite besök! 
När mormor, morfar och Agneta hade åkt hem så fixade jag med skohyllan (äntligen) vilket blev väldigt bra. Glömde ta en bild på hur det såg ut innan men tänk er hela golvet fullt med skor och jämför med hur det ser ut på bilden. En klar förbättring väl?! Skönt att få iordning på småsaker som man stört sig på ett tag! Nu ska jag se något avsnitt av Greys innan jag ska läsa i HP och sen sova. Hoppas ni haft en bra tisdag!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress