GetenFrida

Ikea och rummet
I söndags kom pappa hit och då åkte vi till IKEA för att kolla på lite möbler och annat till lägenheten och jag lyckades hitta förvaring till under min säng så nu har jag både en högre säng och mer förvaring vilket är väldigt skönt! Vi passade på att äta lunch när vi kom dit och jag tog även en mocharuta vilket var väldigt gott. 
Detta fick vi med oss. Förutom förvaringen till mig köpte vi hylla till hallen och badrummet och Sara köpte ett spegelskåp som hon ska ha som sminkskåp. VI har fått upp allt förutom hyllan i hallen som inte är helt klar men det fixar vi snart. Är så himla roligt att fixa i lägenheten!
Såhär såg det ut i rummet med min vanliga säng. 
Dessa hyllorna köpte jag och Sara hjälpte mig att bygga ihop dom på kvällen. 
Och såhär ser det ut nu. Så himla nöjd med hur det blev! Är skönt att ha mer förvaring än tre garderober i mitt rum till tex lakan, filtar, handdukar och annat som är skönt att inte ha framme. Ska bli roligt att få upp lite fler tavlor och taklampa så att rummet blir helt färdigt.
 
a n n i k a

Mums :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress