GetenFrida

En helg hemma
I fredags åkte jag hem till Ljungskile efter jobbet vilket var mysigt. När jag kom dit så åt vi tacos och såg på tv och hade det bara väldigt mysigt. Det var länge sen jag träffade familjen nu så det var på tiden att åka hem. 
Igår åkte mamma och jag till torp för att kolla lite. Hittade lite grejer men inget som kändes bra just då, helt fel mood att shoppa på. Mamma hittade lite och vi hade en mysig stund vilket inte händer alltför ofta bara vi två. Efter torp åkte jag hem till pappa för att hämta lite grejer, vi satt och pratade och spelade lite geni-spel, vilket jag förlorade stort på. Lite senare frågade Jessica om jag ville med på teater som Sanna skulle vara med i, så mötte upp henne utanför studio32 och såg på en väldigt välgjord men hemsk teater. Men så duktiga!! Nu sitter jag i soffan hemma och funderar på att lägga mig tidigt ikväll. Lite sugen på att gå till jobbet imorgon, men får se när jag väl kommer i säng. Hoppas ni haft en bra helg!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress