GetenFrida

Daily pictures
Fyra bilder från dagarna som gått. 1. Nisse tyckte det var tråkigt att vara instängd i min lilla etta när han är van vid att springa i skogen hemma så han stod mycket och försökte kolla ut genom mitt takfönster. Mysig katt med mycket energi! 2. Var fint väder i lördags när jag gick ner till stan för att möta Bea för att kolla på lite pysselgrejer på Panduro. Hittade det vi ville plus lite till. 3. Hittade bland annat detta gråa linne i lördags på Gina. Provade massa kläder men inget satt bra förutom två linnen på rean vilket jag inte tackar nej till förstås. 4. En mysig stund när Nisse inte ville springa runt och riva ner mina saker på fönsterbrädorna. 
Efter jobbet idag gick jag till Glitter och köpte hair curlers som jag velat testa ett tag. Tänkte sova med dem i håret inatt så får se resultatet imorgon. 
F.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress