GetenFrida

Pure chocolate
Idag har vart en seg dag, tråkigt och grått väder och allmänt deppigt humör. Har gått segt på jobbet och jag har sovit alldeles för lite det senaste så har ingen ork att kämoa på jobbet. Måste få ordning på detta! Efter jobbet idag gick Zakarias och jag till Maxi och handlade lite, köpte bla mörk choklad för att trösta mig lite med efter en lång dag. Sett på Despicable me 3, en bra film, och bara tagit det lugnt. Imorgon kommer bli en lång dag och i helgen kommer det vara fullt upp! Ska testa att läsa mig till sömns ikväll, blir alltid trött av att läsa (inte för att boken är tråkig utan bara blir det) så tänkte se om jag sover bättre efter att ha läst än att sett på tv till sent. Har ni några tips för att få en god nattssömn?
F.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress