GetenFrida

Veckans träning
Har sett på många bloggar att de trackar sin träning veckovis och tänkte för min egen skull varje söndag försöka lägga upp hur min träning sett ut under veckan. Min syster skickade i veckan en bild på schema för 30 dagar på squats, chrunches och planka som hon och jag ska försöka oss på. Säger försöka då jag är säker på att jag kommer någon dag att glömma bort att göra det, men när man väl kommit in i det så blir det förhoppningsvis inga problem. Jag bytte ut squatsen mot kickbacks då det var jobbigt för knäna men förutom det så har jag gjort träningen som Sofia skickade, inget stort men alltid något! 

Förutom vardagsmotionen till och från jobbet, vilket är antingen 20-25 min promenad eller 15 min cykel enkel väg, så har min träningsvecka sett ut såhär:

Söndag - powerwalk med Bea 9,8 km

Måndag - powerwalk 6,2 km

Tisdag - powewalk 5,8 km 

Onsdag - 50 squats, 20 crunch 20s planka 

Torsdag - 55 squats, 25 crunch och 25s planka

Fredag - 60 kickbacks, 30 crunch och 30s planka

Lördag - lugn promenad 30 min, cykling 15 min och 35s planka

Söndag - powerwalk 7 km och 70 kickbacks, 40 crunch och 40s planka

Inte mycket träning jämfört med när jag gick till gymmet men ändå skönt att röra lite på sig. Denna helgen har gått väldigt fort, skulle fått besök av familjen idag men Kasper blev tyvärr sjuk så de kunde inte komma så jag hade en lugn söndag med inget planerat utan ta dagen som den kommer. Hoppas ni haft en bra helg! 
F.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress