GetenFrida

Hjärtan på tråd
När jag var hemma i Ljungskile och Uddevalla förra veckan så passade jag på att åka till Ikea med Mira, mormor och morfar. Köpte mig en vas till min hjärtan på tråd växt då den haft en väldigt liten kruka. Läste lite och såg att man kunde få den att bli större genom att lägga en bit av tråden i jorden så skulle den slå rot och få fler trådar. Så testade det när jag nu planterade om den. Är det någon av er som har en sån här växt? Är eran lika liten som min eller större? 
F.
 
lars

Nej jag har inte en sådan växt, vet inte om jag sett den förut. Ikea Uddevalla. jag och min fru brukar inmundiga det goda prisvärda julbordet de har där. jag är inte intresserad så mycket om möblerna de har där. men delikatesserna de har efter kassorna, Där florerar jag

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress