GetenFrida

Rosalila
Glad tisdag till er alla! Eller ja nu är det ju faktiskt onsdag tekniskt sett och jag ska strax sova. Har jobbat idag vilket gick väldigt bra, trivs himla bra på jobbet! Igår var jag och några från jobbet på kurs på Grand om hur man serverar alkohol ansvarsfullt. Det var mycket intressant och roligt att få gå på! Efter kursen gick jag och fixade mina naglar, så trött på att nagellacket håller i typ två dagar så jag passade på att testa gellack, blev riktigt nöjd! När jag var klar där mötte jag upp Freddy för att gå och se på IT. Såg den gamla för några dagar sen vilket inte var särksillt läskig förutom tänderna på Pennywise men den nya var riktigt läskig stundvis, hoppade till några gånger. Mycket trevlig eftermiddag med en trevlig vän! 
F. 
 
Anonym

Vad beredd på ett helvete när du ska försöka få av gelnaglarna, just sayin' 🙈

Sunny

Det var jag som skrev förra kommentaren men glömde skriva att den var från mig :)))))

Svar: Jag misstänkte detta! Tror att jag antingen gör om eller tar bort hos dem eller låter det "växa" bort om jag är lat 😅 tack för tipset!
GetenFrida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress