GetenFrida

Första dagarna

Tisdag kväll, 20.40 och jag ligger i sängen och nattar Oskar. Nils och Eva åkte idag till Bali så nu är det egentid med Oskar vilket ska bli roligt! Har varit några intensiva dagar hittills med tidiga mornar och sena kvällar så jag är riktigt trött nu, så när han somnat kommer jag oxå gå och lägga mig och sova.

 Imorgon ska jag lämna Oskar på skolan och tänkte därefter åka ner till stranden vid Golden Gate och ta lite bilder. Har faktiskt, under mina 6 tidigare gånger i staden, aldrig promenerat där. Det ska vara fint väder imorgon så får passa på! Idag och igår har det varit väldigt varmt, igår runt 35 grader och idag närmare 30. Liten omställning från grått, tråkigt och de 13-15 graderna jag vant mig vid hemma de senaste veckorna. Men lite extra sommar är aldrig fel! 
Bjuder på några bilder från resan. Första är över Köpenhamn när resan precis börjat, andra är från Gatwick när jag åt lite lunch innan jag skulle kliva på nästa plan, tredje är någonstans över Atlanten på ett sprillans nytt flygplan och sista är påväg från flygplatsen till huset. Trots lite förseningar gick resan bra! 
F. 

Anita

Mysiga bilder :D

Svar: Tack! :)
GetenFrida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress