GetenFrida

Fredagsfika till jobbet
Glädje och vemod var de två känslor som jag hade igår under hela dagen. Glädje då jag haft lyckan att lära känna de underbara människorna som jobbar på Citysälj och att jag fått jobba där i 1,5 år då jag utvecklats enormt, vilket jag fick höra igår på mitt allra första sälj som jag gjorde 7 mars förra året, (det var katastrofalt dåligt haha) och vemod då jag nu inte jobbar där längre, jag kommer inte få träffa de fantastiskt roliga personerna dagligen. Men det ska bli riktigt roligt att få testa något nytt och när jag kommer hem från semestern så kommer jag vara pepp och taggad på det nya jobbet! 
I torsdags när jag kom hem efter jobbet ställde jag mig och bakade två kakor. En glutenfri kärleksmums och en silviakaka. Hade turen att hitta två barbellslådor hemma som jag kunde packa dem i så att jag lätt kunde ta med dem till jobbet. Kan lätt säga att båda kakorna blev mycket uppskattade! Tror de flesta tog flera bitar och de försvann snabbt från faten vilket var roligt att se!  
Nu ska jag pack(!!!) lite innan jag går ner och möter Zakarias, Filip och Jenny. Vi ska äta på Jensens och gå på bio. Jag har dock lite panik, har inte packat något alls och jag åker imorgon vid två tiden ungefär, hehe. Kom dessutom på igår påväg till jobbet att det kanske är bra att ha lite dollar, så fick fixat det på lunchrasten vilket var skönt. Gör allt i sista sekund haha! Ha en grym helg!
F.
 
Isabell Hedberg

Men åh så goda de såg ut, förstår att det blev uppskattat! :D
Hoppas du får en trevlig helg :)
Kram!

Svar: Tack! :D detsamma till dig! Kram :)
GetenFrida

Felicia

ååh gud vad gott

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress