GetenFrida

Diamant
Dessa är mina senaste fynd. En väldigt söt blus med moln, en underbart fin lampa och ett par svarta höga jeans som jag behövt nya ett tag. Riktigt nöjd! Lampan har jag dock ingen plats för nu men det grer sig! Kommer med tiden. Mina svarta jeans jag har har gått sönder rätt mycket så var på tiden att jag köpte nya, så jag kan variera mig lite på jobbet och inte bara ha blåa jeans eller ett par gamla tunna byxor. Och man behver alltid en fin blus som tjej! Allt kommer att användas flitigt (när jag får upp lampan). Älskar diamantlampor!
Anna

Vart köpte du lampan? :)

Anna

Vart köpte du lampan? :)

Svar: Den är från Hemtex :)
Frida Wallros

Matilda

Superfin lampa, var har du fått tag på den?

Svar: Tack! Den är från Hemtex :)
Frida Wallros

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress