GetenFrida

The man who never lived and will never die
Igår mötte vi flickornas mamma på tågstationen där jag tog tåget in till stan för att gå till Museum of London för att gå på utställningen om Sherlock Holmes. Såg för ett tag sen en poster om det och tänkte att den måste jag gå på, men har helt glömt bort det och kom på det häromdagen. Som tur var hann jag gå på den! 
Det första jag såg när jag klev in på museet var detta, fatta lyckan!! 
Ingången till själva utsällningen var i denna bokhyllan vilket var ganska coolt!
Sir Arthur Conan Doyle 
Hade inte haft något emot denna fina tavlan hängandes i mitt rum. 
Älskar stilen på Sherlocks kläder, oavsett om det är de äldre eller nyare modellerna. Så himla stiligt!
Och vi ska inte prata om hur stiligt det är med hatt!
Va ju såklart tvungen att ta bild som Sherlock och bredvid dörren! Stolt Sherlock-nörd!
Bästa muggen som jag gärna velat köpa några av, men det blev något annat som jag visar snart! Men det var väldigt roligt att hinna gå på utställningen!!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress