GetenFrida

28 april
Idag fyller Ossi år vilket vi firade med en present som Sara köpt till honom. Han blir hela 6 år idag och är lika livlig som han brukar, vilket inte syns på bilden haha. Han har inte fått ligga i sängen hittills men tänkte att han kunde få göra det idag på sin födelsedag och allt. 
När jag kom hem från jobbet tog jag en dusch innan jag skypade med dessa underbara människorna! Maja, Johanna, Malin och Alva. Så himla mysigt att få se och prata med dem igen! Hoppas verkligen att vi löser några datum som vi kan ses på riktigt under sommaren. Så glad över att jag lärt känna dem! Nu ska jag ta och lägga mig och sova så att jag är pigg imorgon då det kommer bli en rolig dag! Först jobb och blir bjuden på lunch av jobbet, sen blir det en liten aw på jobbet då vi har möte och sen möta Malin och då ska vi på matmarknad innan vi ska på bio. En mycket rolig fredag att se fram emot! Har ni några planer i helgen?
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress