GetenFrida

26 januari
I tisdags var jag i Göteborg för att lämna blod och hälsodeklaration på Sahlgrenska och att gå på en arbetsintervju hos Lärarförmedlarna. Det gick bra på båda ställena vilket var skönt! Var riktigt nervös innan men så brukar det vara. Innan intervjun gick jag lite i Nordstan och kikade i affärer och sen åt jag lunch på Condeco. Jag valde en vegitarisk lasange vilket var väldigt gott! Tänkte frågat efter receptet men jag glömde tyvärr det. När jag ätit upp satt jag kvar och drack te och läste Harry Potter innan det var dags att gå mot Gothia towers där jag skulle ha intervjun. Nu sitter Sara och jag och ser på Lyxfällan och ska snart åka till torp för att hämta hennes efterlängtade objektiv. Jag börjar bli lite förkyld men imorgon ska jag jobba på Parkens förskola vilket ska bli kul. Får se hur det går!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress