GetenFrida

VANN spa
I fredags efter jobbet åkte Sara och jag till mamma för att på lördagen åka upp till Vann spa i Munkedal. Jag fick det i present av mamma och Emma att gå på dagspa där och både Sofia och Sara följde med vilket var väldigt roligt.
Vi började med frukost där det fanns färsk frukt, mackor, ägg och bacon, pannkakor och yoghurt och müsli. Fuskade lite och tog en pannkaka, inte varje dag man äter hotellfrukost så varför inte. När vi va mätta gick vi bort till spaavdelningen där vi fick varsin korg med handdukar, tofflor, morgonrock och lite krämer till ansiktet och kroppen.
Klassiska morgonrocksbilden.
Så himla fin utsikt från vilostolarna!
Det var tyvärr lite tråkigt och grått väder, regnade lite ibland, men vi njöt både av poolerna utomhus och badade i havet. Det var varmare i havet än vad jag trodde det skulle vara men kan vara för att det regnade. 
När vi kände oss klara med spaandet och gjort oss iordning så spelade Sofia och jag en omgång biljard, hon ledde hela spelet men jag lyckades komma ikapp i slutet.
Innan vi åkte hemåt njöt vi av deras lunchbuffé. Mamma hade ringt och förbeställt mat till Sara, Sofia och mig så de hade fixat något veganskt till Sara och stekta grönsaker till Sofia och mig som vi kunde äta till fisken ch köttet. De fixade även efterätt som vi kunde äta oxå, chokladbitar med torkad frukt och nötter. Väldigt fint gjort! Efter maten åkte vi till mormor och morfar för att hämta upp Mira. Provade då några nya leksaker och spel som de köpt, bla. minikubb vilket var väldigt roligt.
En väldigt mysig lördag tillsammans med familjen och en väldigt avslappnande och härlig present!
F.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress