GetenFrida

Wannabe pancakes
Som många av er vet så älskar jag pannkakor. När jag bodde i London åt jag krabbelurer med nutella och färks bär nästan varje helg, både lördag och söndag, och nu när jag äter lchf är det en av sakerna som jag saknar som mest. Hittade ett recept på lowcarb-pannkakor för ett tag sedan och igår testade jag dem för första gången. Det är med philadelphiaost och ägg och på har jag frysta hallon som jag värmde lite snabbt i micron. De blev ganska gott men ingen favorit tyvärr. De pannkakorna som min storasyster gjorde på min födelsedag var mycket godare så får fråga henne om receptet på dem istället! 
Söndag och vädret är som förväntat, grått, blåsigt och lite regnigt. Har precis ätit frukost och duschat och ska nu göra mig iordning för att gå ner och möta upp mormor, morfar, Sara och Jonthan på stan för att ge morfar hans lite sena födelsedagspresent. Får hoppas bara att det inte börjar regna allt för mycket. 
Ha en fin söndag! F.
 
Felicia Holmgren

Ser gott ut!

Svar: Det var riktigt gott! :)
GetenFrida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress