GetenFrida

21 juli

Fredag och min sista semesterdag. Hade planerat med Malin, Jessica och Johanna att träffas för att slappa på en strand. Johanna kände sig dock inte kry så hon stannade hemma och eftersom det regnade så blev det en shoppingrunda på Stenungsunds torg. Kikade runt lite i affärerna och vi lyckades hitta saker alla tre. Vi åt lunch och avslutade dagen med en kaffe på bryggan.  Efter kaffet körde jag Malin och Jessica till stationen där de tog tåg till Göteborg. När jag kom hem till mamma var Nisse väldigt kelsjuk så medan jag väntade på att Mira skulle bli klar så vi kunde åka upp till Högsäter kelade jag med honom. 

Väl uppe i hos Sofia och Johan blev vi bjudna på tacos till kvällsmat och under kvällen har vi fixat med tårtor inför kalaset imorgon. Hoppas ni haft en bra fredag, nu ska vi sova och fortsätta med förberedelserna imorgon. Gonatt!  
F. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress