GetenFrida

A piece of wood
Jag har gjort mig ett bord, eller rättare sagt ett sidobord till mina plantor. Behöver plantera om mina avocadosar snart och då kommer de inte få plats på fönsterbrädan och jag hade ingen annan bra plats där de kunde få ljus. Men nu har jag både löst en plats till dem och hittat något att fylla ut den tomma väggen i lägenheten med. Mamma och Emma fällde några träd för ett tag sedan och då gjorde dom ett litet sidobord till altanen att ha mellan deras solsängar och då blev jag inspirerad att göra det samma. Så valde ut en bit av trädet som jag tyckte va snygg och så köpte jag fyra hjul på Jula, dels för få upp den från golvet samt att enkelt kunna flytta på den om jag skulle vilja ha den någon annanstans.
Ett enkelt sätt att ta vara på naturen och det blir en billig och fin inredningsdetalj. Ställde eken jag fick av mamma och Emma i födelsedagspresent på så länge så att den inte skulle se helt tom ut och byter sedan plats på den och avocadosarna när jag planterat om dem.
Den har dock lite svarta fläckar på sig som inte gick bort när jag tvättade av den, så om ni har något tips på hur jag kan få bort dem eller ialla fall få dem mindre synliga på får ni gärna hojta till!
F.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress