GetenFrida

Älskar överraskningar
I söndags tog jag bilen från mamma vid kvart i 10 och styrde bilen mot Göteborg för att möta Johanna och Jessica. De bokade mig för några veckor sedan för att fira mig med en överraskning och det tackar man absolut inte nej till. Jag hade ingen aning om vad eller vart jag skulle förrän kvällen innan då jag fick ett rim på sms där det avslöjades att jag skulle vara i Johannas lägenhet 10.30 på söndagsmorgonen. När jag kom dit bjöds jag på god brunch med mackor, vattenmelon och ananas. De hade dessutom köpt en tårta till mig som var så god! Så himla fina vänner!
När vi var mätta och redo tog vi bussen till Korsvägen där de avslöjade att vi skulle till Liseberg. Har ju varit där några gånger det senaste men enligt mig kan man inte vara på Liseberg för mycket. Man blir ju som ett litet barn på julafton innanför grindarna. Vi körde en favorit i repris sen vi var där sist och började med Helix och den kändes inte lika farlig denna gång men så rolig! Vi åkte det mesta, inte flumride dock då den var stängd, och åt burgare på Max. När vi kände oss färdigåkta gick vi till korsvägen där Jessica åkte till sig och Johanna och jag åkte till henne där jag hämtade tårtan och äggen och tog bilen hem till Borås. En mycket rolig dag tillsammans med två underbara töser!
 
Helt klart bästa fiskarna!
F.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress