GetenFrida

Ute i naturen

Onsdag och mitten av arbetsveckan. Dagen har gått okej, vart lite seg stundvis men det får man räkna med i denna branschen. Igår kväll strax efter åtta bestämde jag mig för att ta en promenad, så sagt och gjort så bytte jag om och tog mig ut. Var riktigt härligt väder och lagom varmt under hela promenaden. Gick genom stan och runt Ramnasjön, över järnvägen där jag passade på att göra lite rumpövningar i trappan innan jag gick hemåt. Så skönt att kunna använda naturen som ett gym och kommer göra det en del nu det närmsta för mitt gymkort går ut på fredag och jag vill inte lägga pengar på ett gymkort just nu, får komma till hösten. Men är det fint väder ute är det så mycket skönare att träna utomhus! Har ni några tips på bra och lätta övningar som man kan göra utan ett gym så får ni gärna dela med er! 
F.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress