GetenFrida

Två förändringar
Som jag tidigare skrivit så har jag två nyheter som skett ganska snabbt under de senaste tre veckorna. Ni som följer mig på Instagram kan redan ha sett. Den första är att jag sa upp mig från mitt jobb i slutet av augusti och ska i oktober börja på Pinchos. Såg att de sökte personal, skickade cv och fick komma på intervju några dagar senare och samma vecka provjobbade jag och nån vecka efter skrev vi kontrakt. Ska bli så himla roligt att få testa något nytt och framförallt på en restaurang som jag själv tycker är så himla grymt bra! Cool stil, grym mat och trevlig personal. Ska bli spännande att testa något helt nytt och hoppas att jag kommer bli en bra servitris. Ni är mycket varmt välkomna att hälsa på mig på det nya jobbet! 
Den andra nyheten är att jag ska ha två veckors semester i denna fantastiska stad innan jag börjar på Pinchos. Ska bli skönt med lite semester och vila upp mig inför det nya och samtidigt få besöka släkten på andra sidan Atlanten. Efter många mail fram och tillbaka blev det snabbt bestämt att jag skulle åka och nu idag är det bara två veckor kvar innan jag sitter på en buss till Köpenhamn för att på måndagen ta mig till London och vidare till San Francisco. Har inte varit där sen 2014 så ska bli riktigt roligt att få återse denna underbara plats! Har ni inte varit där så tycker jag verkligen att ni ska åka dit om ni får möjligheten! 
Det blir så verkligt när man ser hur få dagar det är kvar tills det händer. Tio dagar kvar på Citysälj, två veckor till San Francisco och fyra veckor till Pinchos. Har ni några stora förändringar på g i höst? 
F.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress