GetenFrida

London #1
Tisdagen den 16 augusti åkte Malin, Sara och jag till London. Det var så himla kul att komma tillbaka men tiden gick så himla fort och veckan var över innan den ens hade börjat kändes det som. Det kommer bli en del bilder tills jag visat vad vi hade för oss under veckan. 
Första lunchen vi åt var på Pret och jag valde räksallad och chirre, mycket gott och så brittiskt. 
Jag hade sett en bild på Leadenhall Market så Malin var snäll och tog med oss dit och det var väldigt fint! 
Vi gick även till stället där man ser St Pauls och dess spegelbilder, mycket fint! 
Såklart vi tog lite turistbilder med The Shard.
Och köpte en mycket god isdrink och jag blev döpt till Fride, fint! 
Vi gick till Borough market en liten snabbis påvägen hem efter att ha gått runt länge i London. 
Malin och jag köpte lite glass vilket var gott och även mat från GBK, det har jag saknat länge! 
Bästa börjaren!! 
 
Miss Baby Peaches

Åh, älska London! Vill också åka!

Svar: Visst är det fint!! :)
Frida Wallros

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress