GetenFrida

Barn- och kattvakt

Igår jobbade jag halvdag då mamma, Emma, Mira och Nisse kom ner till Borås. Vi hämtade upp Sara och så åkte vi hem till mig och åt lunch. Vid tre tiden åkte vi ner ill ramnasjön och lekte en stund på lekplatsen. Mira visade oss massa konster på balansgången och vi försökte även göra likadant som henne, är dock inte tillräckligt stark i armarna. Efter ett tag åkte vi och handlade vi lite kvällsmat. Det blev kycklingsallad med lite bubbel och rosevin. Mycket gott! 

Idag jobbade jag heldag och när jag slutade hämtade jag upp Mira hos Sara. Vi lagade köttfärssås och spaghetti hemma hos mig och nu see vi på Som hund och katt. Så länge sen jag såg den filmen. 
Imorgon ska vi göra lite ärenden innan mamma och Emma kommer och hämtar Mira och Nisse. Skönt med en lugn fredagskväll! 
F. 

Shaniiia

Jag är en ny bloggare skulle ni kunna kolla på min blogg, ge gärna tips.
http://shaniiia.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress