GetenFrida

Fredag
Efter jobbet idag så mötte jag upp Jessica på stan för att köpa några saker inför imorgon. Sen hämtade mamma, Emma och Mira mig så åkte vi hem till Sofia med familj. Vi har ätit gott älgkött med hasselbackspotatis, gjort chokladbollsspindlar, myst med kycklingar och katter, blivit målade i ansiktet och nu ser vi på Hellenius hörna. 
 
På jobbet förut så ringde ett okänt nummer och det visade sig vara Näl som hade en tid till mig att plocka ut en av mina visdomständer. På måndag runt halv nio ska den ena ut vilket ska bli väldigt skönt! Dom hade gärna fått ta ut båda samtdigt men får ta en i taget. Ska bli skönt när dom är ute. Får se hur ont det gör men det går nog bra! 
 
Nu ska jag strax sova, är trött efter en veckas jobb. Så ska bli skönt med helg nu. Får se när jag jobbar nästa gång, får hoppas att det blir någon gång nästa vecka. Har vart en bra vecka och den är inte riktigt slut än. Hoppas att ni får en bra helg!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress