GetenFrida

Två fröknar
Igår vaknade jag tidigt för att köra Emma till jobbet så att vi kunde ha för att åka till Uddevalla under dagen. Jag fick se en väldigt fin soluppgång påvägen hem. När jag kom hem hade vi en lugn morgon hemma innan vi åkte till Två Fröknar för att fika och kolla lite. Jag hade aldrig vart där förut så det var roligt att se. Blev sugen på att köpa mycket! Efter Två Fröknar åkte vi till torp där jag mötte upp Johanna och Malin för att handla mat till nyår och sen åkte Sara, Mira och jag hem till pappa där vi skulle sova där. Det var mysigt att ha Mira över natten!
Nu sitter Sara, pappa och jag och ser på San Andreas vilket är en riktigt bra film! 
 
Bea

Är det Två Fröknar som ligger nära Stallgården? Mot Roviksbro? :) <3

Svar: Vad är Stallgången? :p men ja nära rotviksbro :) <3
Frida Wallros

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress