GetenFrida

Tygspaning
NU ska jag åka in till stan för att kolla upp några tygaffärer som jag letat fram samt kolla priser i några frisörsalonger. Får se om det finns någon billig och bra som har tid i slutet av mars. Jag har inte bestämt mig på hur jag vill att klänningen jag ska ha på bröllopet ska se ut, men tänkte att jag kanske får några ideer när jag kollat lite på tyger. Börjar närma sig nu så får snart börja med min klänning! Ska sy skjortorna till pojkarna oxå men det tar inte så lång tid när jag fått fram rätt mönster och så. Det regnar lite idag, men inte så farligt så det gör inte så mycket, peppar peppar. Vad ska ni göra idag? 
 
Wilma Ahlborg

Du lever i princip mitt liv. Haha, nen men när jag tagit studenten (går första året nu) så ska jag också ta mitt pick och pack och jobba som au pair i London, det är verkligen en grej jag måste göra. Superkul att läsa bloggar när folk lever så, kramis. Hoppas du får en jättefin dag! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress