GetenFrida

Jurassic world
I söndags mötte jag Malin på Waterloo station för att köpa biljetter till Jurassic world på I-Max, det var tyvärr slutsålt då det var fathers day så vi gick till Leicester square där vi fick biljetter. Sen gick vi och ställde oss i kön till West End Live. Det var mycket längre kö andra dagen men vi kom in och hade mycket bra platser ändå. Efter en stund kom Johanna och gjorde oss sällskap vilket var väldigt trevligt. Thrillers var riktigt grym! Det var tre sångare som var otroligt bra och lät riktigt likt! När vi sett de uppträdanden vi ville gick vi och köpte oss varsin jos och satte oss i St James's park och njöt av vädret. När vi suttit där en stund gick vi till Leicester square och till Garfunkel's där vi åt mat innan Malin och jag gick på bio. Jag har inte sett de andra filmerna då jag inte trodde att de var filmer för mig, men ack vad fel jag hade. Den var jättebra! Måste verkligen se de tidigare filmerna! En mycket trevlig helg! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress