GetenFrida

Är man sjuk så får man
Sitter och hostar i sängen. Kände förra veckan att jag började bli sjuk men försökte förhindra det men lyckades tydligen inte så nu har jag ont i halsen och huvudet plus att ena visdomstanden börjar värka igen. Så det har inte vart så bra start på veckan för min del. Natten till måndagen gick värmen sönder så inte haft någon värme eller varmvatten igår och idag tills han kom hit och fixade det. Så igår och idag har jag legat i sängen och sett på Greys förutom tidigare idag då jag åkte med värdmamman och K för att fixa nytt pass till K på svenska ambassaden. Efter det lämnade jag henne på skolan och så la jag mig i soffan för att vila. Så nu ska jag gå ner och hämta lite glass som jag köpte förut idag och se på några avsnitt av Mysteriet på Greveholm. Hoppas ni har en bra tisdag!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress