GetenFrida

Rödbeklädd vägg
Idag vaknade jag yr igen. Vet inte vad som är felet.. Jag vågade då inte gå och simma så tog en promenad efter att jag lämnat dem. När jag satte upp håret i en toffs så såg mitt hår väldigt långt ut vilket gillas. Dock måste jag klippa det snart för det är som ett fågelbo i topparna. 
Det var en väldigt skön sensommar promenad jag tog. Jag gick ungefär 9.50 km på 1 timma och 40 min. det var väldigt skönt och det var precis vad jag behövde efter mycket stillasittandes. 
Ett riktigt fint hus med en bevuxen vägg. Hade gärna bott i detta huset och haft denna bilen!
När jag slutat jobbet så gick jag in till stan och köpte mig en kaffe på Starbucks då det var kaffens dag idag. Sen gick jag runt och kollade lite i affärer. Gick in i en mysig liten butik som jag kollat in i flera gånger. Hittade  några saker och köpte några presenter med mig som jag ska ta med hem när jag åker till Sverige i slutet av oktober. Får hoppas dom blir omtyckta. Nu ligger jag i sängen och ser på film men ska ta och lägga mig nu. Imorgon ska jag gå och simma oavsett hur jag mår. Det är väldigt skönt efteråt och jag behöver röra på mig, sitter still alldeles för mycket. 
 
Fia - mamma till Lucas & Kasper

Åh där är Frida sa Lucas när han såg bilden på dig. Men varför är hon halv?
Får jag se? Sa Kasper
K: Jag saknar Frida.
L: Jag saknar Frida mest!
K: Nej jag älskar Frida mest!
L: Nej jag älskar Frida mest!!
Jag: Ni kan älska Frida lika mycket båda två!
Båda killarna: Nej JAG älskar Frida mest! ❤

Svar: Såå söta!! Du får hälsa dom att jag saknar dom väldigt mycket båda två! Och att jag snart kommer hem och hälsar på! ❤❤❤
Frida Wallros

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress