GetenFrida

Skenet bedrar
I lördags tog jag en lång promenad med Charlie över Tureborg, Kapelle och till Skeppsviken. Det var väldigt skönt att komma ut lite och Charlie tyckte det var roligt att springa i snön. Vi mötte några tikar som vi promenerade en liten stund med vilket gick mycket bättre än jag trodde det skulle göra vilket var kul att se. 
Det var helt öde på strandpromenaden när vi kom dit men det kom lite folk när vi gick en bit. Det var väldigt vitt och fint. 
När jag kom hem tog jag en duch och åt lite lunch med Sara och pappa innan jag gick ner till bion och mötte upp mamma, Emma, Mira, Lucas och Kasper. Vi såg på Den gode dinosaurien vilket var en mysig film. Den var både rolig och sorglig. Har ni inte sett den så se den! En mysig barnfilm! Efter bion åkte vi till mamma där vi åt lite kvällsmat och när barnen somnat såg vi på Sherlockavsnittet som var julspecial. Jag kände igen mig där jag stod och såg när de spelade in i London vilket var väldigt roligt. Kram
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress