GetenFrida

Privet Drive
Idag vaknade jag före klockan ringde med nackspärr, kunde inte röra huvudet utan att det gjorde riktigt ont. Som tur va gick det över tills jag skulle gå upp men jag mådde ändå inte helt bra. Jag gjorde mig iordning och åkte in till jobbet men stannade bara en halvtimma då jag kände mig yr och hade väldigt ont i huvudet så jag åkte hem för att vila. Har fått flera yrselattacker några dagar de senaste veckorna. Det är väldigt obehagligt och vet inte vad det beror på eller vad jag kan göra åt det. Har ni något förslag?
Vid två åkte vi ner till Ica för att handla lite mat vilket behövdes. Nu sitter vi och ser på Harry Potter and the Philosopher's Stone vilket jag vart sugen på länge. Ska bli så himla roligt att åka till Warner bros studios igen i höst! Har ni några semesterplaner?
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress