GetenFrida

28 maj
Till frukost idag åt jag pannkakor och vattenmelon. Mycket gott! Det enda jag åt igår var pannkakor, till frukost, lunch och middag. Så idag ska jag fixa något annat till middag. Jag är grymt trött och inte alls taggad för att jobba, men jag var ledig igår och ska vara ledig nästa helg så det blir skönt. Vi tog en lite längre promenad med Ossi förut, kollade på kartan och såg att det fanns en väg man kunde gå som vi provade vilket var skönt. 
Har haft lite ont i ärren till och från denna veckan, men fått höra att det troligtvis är nerverna som håller på att växa ihop och att det kan vara så uppåt ett år efteråt, hoppas att det inte håller i så länge. Om drygt en vecka är det två månader sen och det känns ibland som att det va för två veckor sen, så himla skönt att det är gjort och att det gått så bra som det gjort! Nu ska jag göra något att äta och sen vila lite innan det är dags att åka in för att jobba. 
 
Matilda Berlin

Herre vad gott! Min sambo är (tydligen...) inget större fan av pannkakor, så jag vet inte när jag åt det sist. Verkligen dags nu! ;) Kram

Svar: Det var riktigt gott! Nej vad tråkigt, det hade jag struntat i och ätit pannkakor ändå ;) kram
Frida Wallros

Zaisha <3

Åh va gott :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress