GetenFrida

Efter regn kommer solsken
Efter jobbet gick jag till stan för att hitta en klocka och en mörkblå skjorta, det var svårare än jag trott. Började på Lindex och de hade bara ljusblåa eller mönstrade och så var det i alla andra affärer också. Köpte en klocka på Ur&Penn och sen gick jag till Knalleland där jag till slut lyckades hitta en skjorta på GinaTricot. Så nu är jag redo inför imorgon! 
När jag kom hem lagade jag kyckling med mozzarella och passade på att plantera elefantöronbebisarna i jord. De ser så små och söta ut i de stora krukorna. Någon som skulle vilja ha planta med elefantöron? 
När jag gick till knalleland började det regna och höll på när jag letade skjorta, men när jag var klar hade det slutat så jag gick hem och lyckades slippa regnet helt vilket var skönt. Blev en fin solnedgång efter allt regn. 
F. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress