GetenFrida

En somrig kväll i Göteborg
Sista kvällen i juli. Känns konstigt att det är augusti nu. Tiden går verkligen fort. Får ta vara på de dagar man får och göra det bästa av tiden man får. Efter jobbet igår åkte jag till Göteborg där jag mötte upp Johanna och Malin för att gå på Marvelquiz på GG bar. Kunde inte så mycket av de vanliga spelfrågorna men kunde några Marvelfrågor och det var ju ändå för dem jag kom dit så kändes bra. Vi fick två random dudes i vårat lag som kunde de mesta spelfrågorna och så fixade Malin och jag de flesta Marvelfrågorna, bra uppdelning tycker jag. Johanna och jag tog några öl var och delade även på en nachostallrik vilket var gott, vi båda var hungriga när vi fick den och Malin tog pommes och mozzarellasticks. Så skönt att kunna sitta ute till sent på kvällen, inte jättevarmt men inget regn och det är huvudsaken. När quizet var slut gick vi in och satte oss tillsammans med grabbarna och spelade Cards of humanity. aldrig spelat förut men oj så kul det var! Ska absolut skaffa mig ett att spela på kalas eller fester! Blev rätt grovt ibland och vissa var snällare, men riktigt roligt både med folk man känner väl eller med folk man inte känner alls! Har ni testat det?
F.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress