GetenFrida

đŸ„‘đŸŒ±

IgÄr nÀr jag kom hem var jag sÄ himla trött sÄ jag la mig i sÀngen och kollade pÄ Prison break hela eftermiddagen. Mina avocadosar hade vÀxt vÀldigt mycket under helgen, Àntligen hÀnder det lite saker. Det tog lÄng tid i början frÄn att jag satte kÀrnorna i vatten men nu nÀr de sitter i jorden sÄ har det gÄtt ganska fort. Flyttade dem till stocken nu dÀr jag hade tÀnkt att ha dem stÄendes, fÄr se om de trivs lika bra dÀr som i fönstret. Har ni testat att odla avocado?
MÄste plantera mina elefantöronbebisar i krukor för nu stÄr de bara i ett shotglas i vatten och de har börjat fÄ massa rötter sÄ kan nog vara dags nu. TÀnkte ocksÄ plantera om eken till en större kruka, sÄ att den fÄr plats att vÀxa och bli större! Roligt att se att allt vÀxer och mÄr bra!
F.

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress