GetenFrida

Häng på Almenäs
Här kommer lite bilder på hur min söndag var. Eftersom jag fyllt år nyligen så hade planerat lite häng på Almenäs med några kollegor och kompisar. Dagen började bra med moln och inget regn men när Thomas, Malin och jag var påväg ut till Almenäs så börjar det regna och inte lite heller. Men vi åkte ändå dit för att se om det fanns någon plats hyfsat regnfritt. Vi valde att stå under taket vid toaletterna där det fanns ganska bra med plats skyddat. Vi tände grillen och lyssnade till regndropparna på taket. Efter en stund kom de andra och så småningom började även regnet att avta och det blev fint väder. Vi åt lite grillat, spelade kubb och njöt av musiken i solen.Fick coolaste flaskan av Emma i present. Bubbel med pink gold i, asfränt när man vände på flaskan! Den var riktigt god, söt, men god och tog slut snabbt. Tack Emma!! Under kvällen fick vi lite besök av Nathalie och hennes hund Bella, så himla söt! Himla bra gäng detta. Så glad att jag har så fina människor i mitt liv som alltid gör mina dagar roliga! Såklart hade vi vattenmelon, fanns på Willys för 4kr/kg hur kan man då inte köpa en?! Emma var snäll och delade den med sin lilla kniv då jag slarvat bort Jonathans kniv någonstans när vi letade efter en plats att vara på. Senare på kvällen gick vi ner till bryggan och badade lite, eller ja Emma och jag badade och de andra tyckte det var kallt. En väldigt bra kväll tillsammans med bättre människor! Tack alla!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress