GetenFrida

Hoffmaestro
Gårdagen slutade inte som jag trodde att den skulle göra. När jag kom hem från jobbet igår lagade jag mat, diskade och satte mig sedan bekvämt i sängen för att sitta där resten av kvällen och se på Suits. Men så blev det inte. Sara hörde av sig och sa att hon och några andra från jobbet skulle på Sommartorsdagen och hon tyckte att jag skulle följa med. Trots att sängen lockade väldigt mycket så tog jag en snabb dusch och gick ner till stan. Det var riktigt härligt väder så hade endast linne och en tunn kavaj, som jag ändå tog av mig när jag kom till stan. Mötte upp Sara och Jonathan vid stora torget så gick vi och lyssnade på Hoffmaestro som spelade. De var riktigt bra och så kul att få se dem igen!
När dom spelat klart gick vi till Cheers där vi mötte upp Lakko, Kevin, Olof och Harry. Vi beställde in något att dricka, satt och snackade om allt möjligt och hade en riktigt bra sensommarkväll. Inte suttit på en uteservering typ alls denna sommaren så njöt till max igår med en cider i min hand och mycket trevligt sällskap. Före tolv gick Sara, Jonathan, Harry och Olof till bussen och vi andra satt kvar en liten stund till innan vi gick till Donken för att äta. Det var dock stängt så Lakko och Kevin köpte sig varsin Chewbacka (den hette inte så men jag tycker det namnet var roligare), det var någon slags kycklingrulle med sås. Så god! Sen gick grabbarna åt ena hållet och jag hem till mig där jag somnade fort. Det var helt klart värt att lämna sängen och göra sig iordning för detta, en riktigt bra sommarkväll helt enkelt!
F.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress